Niet gelezen Book tag


Deze tag kwam ik tegen op de blog van Zwartraafje.

1. Hoeveel ongelezen boeken heb je?
Dat zijn er heel wat, 190 boeken, ook mede dankzij Elly's Choice

2. Hoeveel gelezen boeken heb je?
Ik geef geregeld een boek die ik heb gelezen en niet meer ga lezen weg, maar er staan ongeveer 200 boeken beneden die ik heb gelezen. Ik denk dat er een zelfde aantal boven op zolder staan.

3. Koop jij meer boeken dan je leest?
Ik kan nu heel stoer 'nee' gaan zeggen, maar dan zou ik liegen. Als ik in de stad ben en ik zie een leuk boek (alsof ik die nooit zou zien) bij de boekwinkel en de prijs staat me aan (lees mijn bankrekening vindt dat goed) dan koop ik die. 

4. Heb jij boeken op je TBR stapel waarvan je denkt dat je ze niet meer gaat lezen?
Nee, ik heb alleen maar TBR in de boekenkast en op mijn e-reader staan die ik zeker ga lezen. 

5. Noem 5 boeken die bovenaan je TBR lijstje staan.
1. De Afwezigen van Lieke Kézér, die ga ik eind van de week, begin volgende week lezen voor de gelijknamige leesclub op Hebban.
2. The Traveler The Beginning van Michael Marcondes, die heb ik onlangs gewonnen op Goodreads.
3. Dubbelspel van Frank Martinus Arion
4. Het Leven van Michiel de Ruyter van Gerard Brandt
5. Broer van esther Gerritsen

6. Zou jij een Book Buying Ban overwegen?
Dat neem ik me geregeld voor, maar zodra ik weer een boek zie die ik graag wil, dan vergeet ik dat een BBB heb of ik verzin smoesjes van dat dat wel kan zoals dat het boek zoooooo goedkoop is dat ik die niet kan laten liggen of dat boek kan ik gewoon niet laten liggen omdat ik die plots al heeeeeeeeeeeellllll lang wil hebben of  ik verzin een andere smoes.

7. Noem vijf boeken die je dolgraag aan je TBR wil toevoegen.
Maar 5? Ik heb er zoveel die ik wil toeveoegen, maar hier dan 5 boeken die ik graag aan mijn TBR will toevoegen.
1. De Harry Potter serie 
2. De boeken van Hendrik Groen
3. Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het haar spijt van Frederik Backman
4. Zussen van Versailles van Sally Christie
5. Rose van Rosita Steenbeek

Reacties

  1. Leuk om hier ook jouw antwoorden te lezen Anneke. Mijn ebooks had ik weer vergeten mee te tellen bij deze tag. Om de één of andere reden tel ik steeds enkel mijn fysieke exemplaren. Het is nochtans geen bewuste keuze ik vergeet het gewoon keer op keer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg